vendredi 3 août 2007

SULEYMANLIYA GIDEN YOLDAKI GÖL


Turkiyenin her karis topragini gezmek nasip olurmu bilmem ama olurda birgun o gun gelirse en cok Artvin i gormek istiyorum buyuk yazarlarimiz demiski Artvin ilimiz okadar rampaymiski raki sisesi koyacak duz alan bulamamislar ben bu sene sadece Antalya kahramanmaras gezdim doya doya ama 24 saat icinde sanirim gormedigim yeri kalmadi Antalyanin hmm kiskanmak yok ama plaj yat limani gemi turu sahilde yuruyus sevdigimle kol kola omuz omuza dolasmak carsilari pazarlari Kahramanmaras dersinde dondurma olmazmi hic okadar cok yedimki gunde 1-2 kilo arasi kesme dondurma yedim baklava dersem aziniz sulanmasin okadar cok yedimki kac kilo aldimi sormayin bile geldigimden az dondum havasi gunesi suyu insani herseyi guzel guzel ulkemin topragi denizi irmagi golu harika siiri turkusu aski sevdasi sevgilisi bebegi dahi ben cok seviyorum iste burayi su doga harikasina bi bakin isterseniz

Aucun commentaire:

Archives du blog