jeudi 10 mai 2007

darmadagin

Nerden baslasam bilmiyorumki, bilemiyorum hep ayni seyleri yazacagimi biliyorum, hayat, zorluklar, herseye ragmen hayat guzel. Daginigim darmagadinik evim, esyalarim ve ben daginik. N e sitiyorumki hayattan guzel bir an degisik bir olay. NELERden vazgecmeyi ogrendikte isteklerimizden vazgecmeyi ogrenemedik bir turlu; evlilik cok guzel cok zor anne olmak harika bir duygu.Kulagimda uzaktan gelen bir muzik sesi var bilmiyorum sozleri varmi hafizamda, " SEN GELMEEZ OLDUN?, AH LEYAR? DEGMEN BENIM GAMLI YASLI GONLUME? YADA EY SEVDIGIM SANA SIKAYETIM VAR " 4 turku karmacorma hafizamda cok gariptirki hepside sevgiliye edilen sitem gibidir, esimin bana kizmasini bile ozledim farklilik iste renkler degissse yesil kirmizi olsa mavi sari guller farkli koku verse yemeklerin ismi degisse ben degissem, bir seyleri ozledim ama bilmiyorum, kahve cay olsa cay kola sekerin tadi aci olsa........ gecmisi ozledim gelecejkten umutluyum uykum var...... her kacista uykum gelir.Dinlenmek istiyorum duyulmak, sanki ben bagiriyorum yogun kalabaliklarda sesim duyulmuyor.Sanki dinlenmeden yargilaniyorum haberim olmadan............... ASLINDA HERSEYIN AYNISININ YENISI OLSA DIYORUM JULIDE_75

Aucun commentaire:

Archives du blog